Thursday 21 June 2007

Internet Technologies ( Teknologi Internet)

My post today is about technology internet which is a different from before. Maybe this time is just a little break before I continue my journey on digital
camera and etc.This time, I will tell you guys on how the idea of making a blog came across my mind. Technology in internet, make me starting to use blog
as my first website. Here, In this blog again, I just want to share my journey in technology today.

Siapa sangka..akhirnya saya dapat juga dapat menyiapkan sebuah blog. Masuk hari ni dah kali ke 4 saya menulis di blog baru saya ini. Semuanya bermula
apabila saya membaca mengenai iklan di www.monakas.com.



Di situlah bermula minat saya mengenai blog. Yang lebih menarik, iklan ini di tulis dalam BAHASA MELAYU DAN DISERTAKAN TUTORIAL CONTOH.Siapa nak bagi beb..Di sini saya sertakan link untuk affiliate program cara membina blog.
Klik di sini atau di iklan di sebelah. Banyak yang saya belajar di sini. Saya hanya berkongsi di blog ini. Selamat mencuba. Good luck




No comments:

Mmwallet4u.net Team!

Your Ad Here