Friday 20 February 2009

Lama menyepi....

Huh.. dah lama blog ni aku tinggalkan...
Rasa2nya waktu tu aku baru dapat title 'abah'...mungkin terlalu happy sampai terlupa nak update blog aku ni..iskkk mmg tak patut. sampai aku sendiri terlupa password blog nih...alhamdulillah zaujahku yg tolong ingatkan aku.
alhamdulillah sekarang aku sudah pun mempunyai seorg cahayamata penyejuk hati yang nak masuk setahun perjalanan hidupnya di alam fana ini...
mungkin nak start balik tulis blog..and update sikit2..insy..

walaupun dah busy writing..insy ada masa akan ku tulis riwayat hidupku di dalam blog ini, tapi first sekali aku akan ceritakan pengalaman saat2 zaujati tercinta melahirkan anak kami di saat aku berada jauh dari sisinya...sooo tunggguuuuuu.

"Terima kasih ku ucapkan atas pengorbananmu itu...I love u soooo much."

No comments:

Mmwallet4u.net Team!

Your Ad Here